maanantai 24. lokakuuta 2016

Joulu tuli blogiin!

Olen osallistunut ensimmäistä kertaa Kohti Joulua-blogin salaiseen jouluystävään! Ihanaa!

Mitä tämä sitten tarkoittaa? Tarkemmin alkuperäisiin ohjeisiin voit tutustua täällä, blogin kotisivuilla.
Salaiseen jouluystävään ilmoittautuminen on jo valitettavasti loppunut.

Ideana on ostaa kaksi vähintään 15€ arvoista (+ postikulut) joululahjaa salaiselle jouluystävälle, jonka sinulle on valinnut Kohti Joulua-blogin Karo. Myös minulle on valikoitunut salainen jouluystävä (eri henkilö kuin se, jolle minä lähetän paketit), joka lähettää minulle kaksi pakettia. Jokainen osallistuja on ilmoittautunut mukaan ja samalla kertonut hieman itsestään, jotta salainen jouluystävä osaisi ostaa mahdollisimman mieleisiä asioita lahjan saajalle. Salaisen jouluystävän henkilöllisyys voidaan paljastaa viimeisessä paketissa, sitä ennen se pysyy salaisena.

Ensimmäinen paketti lähtee pian postiin, ja on oltava perillä marraskuun alussa. Olen sitoutunut salaiseen jouluystävään siten, että minun tulee laittaa saamastani paketista blogipostaus tänne, valokuvan kera tietysti. Tämä tonttutyttö onkin jo ostanut omalle salaiselle jouluystävälleen kaikenlaista kivaa, ja aikoo pian lähettää paketin eteenpäin. Toivon mukaan lahjan saaja on tyytyväinen sen sisältöön ja se tuo hänelle mukavaa joulumieltä!


Ei muuta kuin omaa pakettia odottamaan.
Ihanaa alkanutta viikkoa!



Joulu 2015

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti